گفتگوی آنلاین





نرم افزار اموال

سيستم اموال جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که امکان ثبت و نگهداري اطلاعات اموال پرسنل شرکت یا سازمان و واحدهاي تابعه را فراهم نموده، همچنين امکان تغيير و تحول اموال را بين پرسنل و ثبت سابقه اموال تغيير و تحول داده شده را فراهم مي نمايد. اين سيستم در دو سطح استاني و شهرستاني تهيه گرديده است و اين امکان را به کاربران شهرستاني مي دهد تا اطلاعات اموال شهرستان خود را ثبت نمايند. لازم به ذکر است که اطلاعات وارد شده توسط کاربر شهرستاني بايستي توسط واحد استاني تاييد گردند. این سیستم با سیستم اموال مازاد در تبادل و تعامل اطلاعات می باشد.
- قابلیت ارائه اطلاعات اموال به پرسنل بر اساس کد مالی
- ثبت تاریخچه و گردش اموال
- امکان تبادل اطلاعات با سیستم اموال مازاد
- ارائه گزارشات مختلف به صورت چند لایه
- و ...

امکانات و ابزارهای نرم افزار

- تعريف کاربر در دو سطح استاني و شهرستاني و تعيين مجوزهاي استفاده از سيستم
- مشاهده اطلاعات مراکز و واحدهاي مراکز و پرسنل واحدها بر اساس کد مالي
- ثبت تطلاعات کالاهايي که به عنوان اموال تعريف شده اند به همراه گروهبندي و واحدهاي کالا
- رزرو شماره اموال به تفکیک شهرستان و واحد
- ثبت اموال عادي ،داخلي، مستعمل و اسقاطي
- مستعمل و يا اسقاط کردن اموال
- امکان تغيير و تحول اموال و ثبت سابقه اموال تغيير و تحول شده
- مشاهده اطلاعات اموال سوزانده شده، مسروقه، نيروي انتظامي، ساير ادارات و اطالي
- امکان شماره گزاري اموالي که از طريق رسيد و يا حواله در کارتابل موجود مي باشد
- ثبت اطلاعات اموال توسط کاربران شهرستاني
- تاييد اموال شهرستانها توسط کاربر واحد استاني
- گزارشات متنوع بر اساس اطلاعات درج شده در سيستم ذينفعان سيستم
- تغییر و تحول اموال بر اساس درخواستهای تغییر و تحول ثبت شده پرسنل
- ثبت درخواست اموال مازاد بر اساس اموال ثبت شده به نام پرسنل در سطح استان و شهرستان
- ارسال درخواست بر اساس فرایند تعریف شده در بخش مدیریتی درخواست
- تائید و چاپ درخواست بر اساس فرایند کاری طی شده
- ارسال درخواست به سیستم اموال مازاد جهت صدور سند اموال مازاد
- مشاهده جزئیات درخواستها
- امکان پیگیری و مشاهده آخرین وضعیت درخواست
- مشاهده آرشیو درخواستهای امضا شده هر پرسنل
- ردیابی درخواستها
- مشاهده مراحل امضا درخواست
- مشاهده درخواستهای اموال مازاد رسیده از کارتابل تدارکاتی
- اخذ گزارشات متنوع بر اساس اطلاعات وارد شده در سيستم
و........

امکانات گزارش گیری نرم افزار :

ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی
گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع
تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما

مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :

بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server
تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC
شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET
استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي
لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD
نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012
متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

امنیت نرم افزار :

در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

لاگ گیری عملیات در سیستم
امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم
امکان تعریف فرایند های کاری

برخی از مشتریان :

سازمان انرژی اتمی ایران شرکت مپنا شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی