گفتگوی آنلاین





نرم افزار کیوسک الکترونیکی

اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند با استفاده از اين زير سيستم امکان تعريف چارت سازماني – پست هاي سازماني – پرسنل مربوط به پست سازماني و شرح وظايف مربوط به هر پست و قابليت ارائه راهنماي طبقات وجود داشته و همچنين تقويم کاري سازمان و قوانين بخشنامه هاي سازمان نيز قابل تعريف است امکان ارسال پيغام توسط ارباب رجوع براي پرسنل مورد نظر خود از طريق mail داخلي موجود مي باشد امکان مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع وجود دارد که با انتخاب هر فرآيند کليه زيرفرآيندهاي فازي به همراه زمان و مسئول مستقيم مربوطه نمايش داده مي شود. امکان مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم وجود دارد براساس انواع نظرسنجي تعريف شده ارباب رجوع مي تواند نسبت به پاسخگوئي به سئوالات نظرسنجي اقدام کرده و به سئوالات چهار گزينه اي و يا تشریحي درصورت تمايل جواب دهد .

امکانات و ابزارهای نرم افزار

• زيرسيستم سازماني : شامل چارت سازماني ، مشاهده و تعريف اتاقها ، راهنماي طبقات ، قوانين و بخشنامه ها ، تقويم کاري و ...
• زير سيستم Workin timing ، Work Flow
• مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع ، مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم
• زيرسيستم نوبت دهي : نوبت گيري براي کارهاي تعريف شده سازمان
• ثبت اطلاعات ارباب رجوع : ثبت اطلاعات کابر جديد
• نظرسنجي : انواع نظرسنجي ها در اين بخش تعريف مي شود
• زير سيستم اطلاعات سازمان : مشاهده اطلاعات و اخبار به روز سازمان، سئوالات و پاسخها ، گالري عکس و فيلم و ...
1- زيرسيستم پيغام : ارسال پيغام توسط ارباب رجوع از طريق Mail داخلي
2- Browser: اين امکان جهت اتصال به اينترنت درنظر گرفته شده است .

امکانات گزارش گیری نرم افزار :

ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی
گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع
تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما

مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :

بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server
تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC
شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET
استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي
لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD
نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012
متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

امنیت نرم افزار :

در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

لاگ گیری عملیات در سیستم
امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم
امکان تعریف فرایند های کاری

برخی از مشتریان :

سازمان انرژی اتمی ایران شرکت مپنا شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی