پشتیبانی

واحد پشتيباني و نگهداري محصول و واحد مهندسي نرم افزار در تحقق جلب رضايت مشتريان، محصولات نرم افزاري توليدي داخل کشور و خارجي را با توجه به توان فني تخصصي و همچنين ساختار پوياي واحد، پشتيباني مي نمايد. اين واحد متعهد شده است تا خدمات زير را در ارتباط با مشتريان ارائه نمايد:



پشتیبانی

پشتیبانی *رفع خطا ها و مشکلات که در حين اجراي سيستم هاي کاربردي بوقوع مي پيوندد.
*اعلام و ارتقا سيستم هاي نرم افزاري از قبيل نصب نسخ جديد، اصلاحات، سرويس پــک ها و
*انجام درخواست هاي جديد نظير گزارشات و ... در صورت لزوم
*اعمال تغييرات جزئي و زير بنايي در سيستم هاي کاربردي
*نگهداري و تبديل اطلاعات سيستم هاي کاربردي در وضعيت بهينه
*تهيه مستندات بروز شده حين انجام تغييرات برروي سيستم هاي کاربردي

اين واحد براي اولين بار و در جهت خدمت رساني بيشتر متعهد مي شود که براي کليه محصولات ارائه شده توسط اين شرکت ضمن پشتيباني رايگان براي مدت معين، در فواصل زماني معين محصولات خود را مورد بازبيني قرارداده و از کارکرد صحيح آنها اطمينان حاصل نموده و در صورت نياز نسبت به رفع ايرادات آنها اقدام لازم را بعمل آورد. این واحد متشکل متعهد می باشد که در زمینه های مرتبط با محصولات و فرایندهای کاری شرکت بصورت تمام وقت، با سیستم های نرم افزاری مجیر و امکانات روز دنیا هم از طریق بستر اینترنت و هم از طریق سیستم تلفن به مشتریان محترم، سرویس دهی نموده و مشکلات احتمالی را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می نمایند. نحوه پشتیبانی سیستم های این شرکت انواع مختلفی دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:


*تماس تلفنی
*سامانه پشتیبان مجیر
*پشتیبانی از راه دور (ریموت)
*پشتیبانی حضوری



ساعات کار واحد

ساعات پاسخگویی واحد پشتیبانی روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 16 می باشد


سامانه پشتیبانی مجیر

با استفاده از این سامانه کلیه مشتریان می توانند سوالات، و درخواست های خود را در مورد محصولات ارسال و همچنین اقدامات صورت گرفته بر روی درخواست ها ی خود را پیگیری نمایند. از جمله قابلیت های دیگر این سیستم، مدیریت اتوماتیک خطاهای احتمالی ایجاد شده و ارسال اتوماتیک آنها به سرور های شرکت می‌باشد. سایر امکانات به شرح زیر است:

*ثبت درخواست
*پیگیری درخواست ها
*مشاهده و تائید درخواست های همکاران
*لاگ گیری اتوماتیک از خطاها در سیستم
*مشاهده نامه های ارسالی شرکت
*مشاهده نامه های دریافتی شرکت
*مشاهده تغییرات صورت گرفته در نرم افزار سازمان

کلیه مشتریان می توانند جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور درخواست کتبی خود را به این شرکت ارسال فرمایند

جهت ورود به سامانه کلیک کنید